Известие

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да си свалям фаровете?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трябва ли да си свалям фаровете?

    Здравейте, колеги!
    Мисля, че изчетох всички теми свързани с проблемите на нашите фарове, но не съм сигурен все още за моя проблем.
    Врътката за промяна на ъгъла по вертикала /тази в купето/ работи - фаровете се движат и светлината се повдига или сваля в зависимост от позицията 0, 1, 2 и 3, но като съм сменял крушки, сваля пластмасовия капак, фара се движи нагоре-надолу свободно. Няма нужда да споменавам, че късите ми са отврат /нищо, че скоро сложих ксенон/, дългите не съм ги пипал а пък са супер, но то вече много рядко можеш да караш на дълги.
    Та въпроса ми е, значи ли че водачите за регилиране на фаровете са счупени, мога ли да разбера това без да свалям фаровете.
    Благодаря на всички!
    Alfa Romeo 146, 1.9 JTD, 2000 г.

  • #2
    Ако ти клопа рефлектора, като отвориш пластмасовия капак за смяна на крушките, значи 100% имаш счупен водач. При теб може да е само единия (примерно за хоризонталата) щом ти работи копчето. Ако е счупен вертикалния щифт, фара свети на 1 метър пред колата и нема вдигане - поне при мен беше така.
    Ако решип да оправяш водачите обаче задължително се сваля фара, щото трябва да му отлепиш стъклото. Фаровете се свалят лесно, 3 болта, но се сваля и решетката .

    AR 145 QV '97

    Comment


    • #3
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=6890
      Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
      Audi A4 1.9 TDI

      Comment


      • #4
        И моите са така, работи регулирането по вертикала, но рефлекторите хлопат яко. Нямам оплакване иначе, светят добре и не са забити пред бронята. Лично аз няма да ги пипам, докато не се прецакат съвсем.
        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
        Mazda 6 2.3 2005
        sigpic

        Comment


        • #5
          За електрическото управление си има отделен водач. Той май не се чупи толкова лесно колкото другите.
          Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
          Audi A4 1.9 TDI

          Comment


          • #6
            На мен ми се случиподобно нещо с единияфар следкато сменях крушка - всетеше на 50 см. от колата. Оказа се, че не съм сложил добре скобите на крушката
            Alfa Romeo 146, 1.4 Twin Spark, 1999 г.

            Comment


            • #7
              Щом се движат свободно рефлекторите имаш счупен водач и ако ще го правиш евентуално прави и 2та фара те са с по 2ва водача.И после една хубава настройка и фаровете стават уникални! УСПЕХ
              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

              Comment


              • #8
                Да попитам за ел.регулирането.На единия ми фар(левия) не работи.Мисля,че е сменян фара,защото е много по-запазен.Дали проблемът е във водача и къде точно се намира този водач за ел.регулирането?
                Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                  Да попитам за ел.регулирането.На единия ми фар(левия) не работи.Мисля,че е сменян фара,защото е много по-запазен.Дали проблемът е във водача и къде точно се намира този водач за ел.регулирането?
                  Водача е вътре във фара, в долната му част се намира, и е на ос която се върти от моторчето. Ако ти е сменен фара с такъв без моторче, кабелите които са за управлението му, няма да са закачени (щото няма къде) и ще висят някъде около фара.
                  Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                  Audi A4 1.9 TDI

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
                    Водача е вътре във фара, в долната му част се намира, и е на ос която се върти от моторчето. Ако ти е сменен фара с такъв без моторче, кабелите които са за управлението му, няма да са закачени (щото няма къде) и ще висят някъде около фара.
                    Благодаря за информацията,колега.Утре на светло ще проверя как е положението и ще пиша.А ако фара е без моторче има ли вариант само моторчето да се добави или трябва целия фар да се смени?
                    Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                    ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                    ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                    Comment


                    • #11
                      Сигурно може да се добави моторчето + куплунга за кабелите, ама трябва да се види на място, не съм 100% сигурен.
                      Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                      Audi A4 1.9 TDI

                      Comment


                      • #12
                        аз имах същият проблем,като си сменях крушките и ми клопаше фара, и да не се занимавам и си купих нов фар 150лв втора употреба от дупница на hella оригинал и така си реших проблема
                        145 junior 1.4 16v 98
                        KARANJETO E NAYKA !!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Gogata Покажи съобщение
                          Благодаря за информацията,колега.Утре на светло ще проверя как е положението и ще пиша.А ако фара е без моторче има ли вариант само моторчето да се добави или трябва целия фар да се смени?
                          Оказа се,че фарър е без моторче.Кабелът с буксата виси непосредствено около него. 'талянецът явно е решил да спести някой лев
                          Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                          ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                          ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                          Comment

                          Working...
                          X